hocam şöyle söylim cidden yaptıgınız ayıp ben konuda dedimki neden öya ni avantajları vs olarak öğrenmek istedim ama sizlerin yaptıkları cidden ayıp çünkü sırf o sisteme ait iş yapıyorsunuz diye aha bu benle çalışsın kafası ile hareket ediliyor eger düşüncem yanlış olsaydı direk o sistemi söylemeden sistemlerin avantaj ve dezavantajlarını söylerdiniz yani ticaret tapacak olsam bile soğudum cidden
Allah aşkına neyin alınganlığını yapıyorsun hem r10 hemde arama motoru üzerinde binlerce kaynak var woocommerce altyapısının daha çok geliştirilebilir olduğuna dair. Ticaret yapın yada yapmayın buna istinaden yazmadım sizde biraz araştırabilirsiniz