hocam şöyle söylim cidden yaptıgınız ayıp ben konuda dedimki neden öya ni avantajları vs olarak öğrenmek istedim ama sizlerin yaptıkları cidden ayıp çünkü sırf o sisteme ait iş yapıyorsunuz diye aha bu benle çalışsın kafası ile hareket ediliyor eger düşüncem yanlış olsaydı direk o sistemi söylemeden sistemlerin avantaj ve dezavantajlarını söylerdiniz yani ticaret tapacak olsam bile soğudum cidden