Projede arka plan mevcut değil, H.264 seçeneğini seçtiğim zaman RGP+Alpha olarak kayıt alınmıyor ya RGB ya da Alpha olarak seçenek mevcut hocam. QuickTime seçtiğim zaman RGB+Alpha çıkıyor öyle de .mov olarak kayıt olduğu için acayip kasma oluyor.
Hocam yayın için kullanacaksanız en mantıklısı GIF yapmak. PNG olarak çıktı alıp photoshop'tan GIF'e çevirin.