Herkesin vardır bu konuda düşüncesi, bir evlat sahibi olmak ister misiniz? Kızım olsun veya oğlum olsun diye bir tercihiniz var mı?
Şahsen ben sağlıklı olsun cinsiyet farketmez kafasındayım,, ancak kız babası olursam fena olmaz
Biz de seneye düşünüyoruz. Sağlıklı olsun hiç fark etmez ama kız çocuğum olsun çok isterim. Her şeyden önce hayırlısı tabi ki.