Ben şahsen inanmıyordum ailem inanıyordu sonradan bende inanmaya başladım. Kalp gözü açıklığı denen bir şey vardır. Bazı insanların hissiyatı bu kalp gözünün açıklığından dolayı kuvvetlidir. Bir ara teyzemler, dayımlar dedemler falan tamamen sıkıntıdaydık. Bir hoca oturduğumuz yerde birisinin büyü yaptığını söyledi(akrabamız) ve biz bunla kaç senedir konuşmuyorduk öğrendiğimizde dedemlerin ilk dediği şey onun anneside önceden köyde büyü yaptığıydı. Şu an hayatımız düzene girdi ama bir ara çok sıkıntılar yaşadık. Hatta ailem benim geleceğim hakkındada sorular sormuştu o zaman benim hakkında bu sene üniversite sınavını kazanamayacak mezuna bırakacak sonrasında tekrar girecek istediği gibi olmayacak ama çocuğunun kalbi çok temiz önü açık güzel paralar kazanacağı bir şeyler olacak dedi. O sene dediği gibi kazanamadım sonraki sene mezuna bıraktım yine istediğim gibi olmadı bir anda hiç bir şey yokken ortada memur alımları vardı oraya başvurdum ve atandım. Bu sadece benim bir örneğimdi. Şu an bir şey olmuyor teyzem en son gidip yüzüne yaptıklarını söylemişti ve o kişi hiç bir şey dememişti şu an bir şey yok herhalde yapmıyor