bseyha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Air M2 işinizi çok rahat görecektir. Pro'da TouchBar var o da çok kullanışlı değil.
Air’da fan yok diye almak istemiyorum, Ocak gibi M3 Pro lu mac e geçeceğim