hocam şöyle giyim kategorisin %10 olarak kdv hesaplıyorum ürün başı 40 tl felan çıkıyor sattıklarımda aldığım fiyatı vs katmıyorum faturayı sadece bu 40 tlyi ödesem yine kdv mi çıkıyor ayrı olarak fatura almazsam?
Hizmet sektörün de olmadığınız sürece ürün faturası alış faturası olmadan keserseniz maliye yakın zaman da kapınıza gelir. Mutlaka ürünlerin faturalarını Almaya çalışın aksi taktirde sorunlarınız büyümeye başlar. Bugün 100 ürün faturası kesseniz, 40 tl KDV çıksa ki sizde %20 olması gerek KDV 4 bin tl ay sonu KDV çıkar. Bu çıkanı ödeyebilirsiniz fakat usulsüzlüğe girdiği için sorun çıkabilir. Hizmet sektörün de olsaydınız doğrudan hizmet faturası keserek %100 olacak şekilde KDV ödediğiniz sürece hiçbir sorun çıkmaz