BurcuTP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ürünleri faturalı almayıp fatura keserseniz KDV çıkar ve ilerde bu KDV oranları birikir başınıza bela olur. Karşılığı olmayan ürünlere fatura kesmeyin. Elinizde maliye denetime geldiğin de faturalı ürünleri görmez ise toplam ürün miktarına bakar örneğin yıl içinde 10 tl ürün girişi olmuş siz 100 tl çıktı iseniz eğer büyük sorun yaşarsınız
hocam şöyle giyim kategorisin %10 olarak kdv hesaplıyorum ürün başı 40 tl felan çıkıyor sattıklarımda aldığım fiyatı vs katmıyorum faturayı sadece bu 40 tlyi ödesem yine kdv mi çıkıyor ayrı olarak fatura almazsam?