Satış yaptığım tüm ürünlere fatura kesiyorum. Toptan satın alırken çoğu yerde görüyorum ki fatura kesmiyorlar. Ürünleri alıp gidiyorlar. Fiyatta anlaştıktan sonra fatura istenince de fiyatı yükseltiyorlar. Bu durumda ne yapmak lazım başta faturalı fiyat vermeleri gerekmiyor mu? Ben aldığım ürünün faturasını almalıyım ki sattığım ürün nerden gelmiş ne kadar ödemişim bunlar işlensin. Faturasız aldığım ürünü sattığımda sorun yaşamaz mıyım?
ürünleri faturalı almayıp fatura keserseniz KDV çıkar ve ilerde bu KDV oranları birikir başınıza bela olur. Karşılığı olmayan ürünlere fatura kesmeyin. Elinizde maliye denetime geldiğin de faturalı ürünleri görmez ise toplam ürün miktarına bakar örneğin yıl içinde 10 tl ürün girişi olmuş siz 100 tl çıktı iseniz eğer büyük sorun yaşarsınız