Satış yaptığım tüm ürünlere fatura kesiyorum. Toptan satın alırken çoğu yerde görüyorum ki fatura kesmiyorlar. Ürünleri alıp gidiyorlar. Fiyatta anlaştıktan sonra fatura istenince de fiyatı yükseltiyorlar. Bu durumda ne yapmak lazım başta faturalı fiyat vermeleri gerekmiyor mu? Ben aldığım ürünün faturasını almalıyım ki sattığım ürün nerden gelmiş ne kadar ödemişim bunlar işlensin. Faturasız aldığım ürünü sattığımda sorun yaşamaz mıyım?