digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
NBA de eskiden Avrupalı oyuncular yıldızların yancısı olarak oynarlardı.
Artık doğu avrupalılar NBA'de yıldızlaşıyorlar domine ediyorlar.
Jokic, Doncic, Bogdan, Alperen, Antetekumpo, Sabonis...
Biz NBA seyretmeye başladığımızda acaba bir Türk bir gün NBA seviyesine çılkabilir mi diye düşünüyorduk.
Cedi Osman var sanırım hala NBA de oynayan. Bu arada çok haklısınız