Merhaba Arkadaşlar,

Şirket olarak kullanmış olduğumuz Yandex mail'den Google workspace 'e geçiş yapacağız. Yandex mailleri aktif durumda ve Outlook üzerinden kullanıyoruz. Aynı şekilde Outlook üzerinden Google Workspace kurulumu nasıldır ?

Bilgisi olan arkadaşlar varsa dönüş sağlarsa sevinirim.