büyü/sihir/Fal gibi şeyler yoktur. 49 yaşıma kadar gördüğüm/algıladığım/anladığım durum bence şöyle: insan bazen olumsuz ruh haline girer ve bu olumsuz ruh halinin sebebi de çoğunlukla kişinin kendisidir büyü müyü hikaye. İnsanın değişik ruh halleri için yüz yillar içersinde oluşmuş içi boş kavramlar vardır; örnek "büyü" insanın olumsuz ruh hal durumu için kullanılır. Diğer örnek "fal" insanın beklenti içeren ruh hali için kullanılır.İnsanın birde eğlence ruh hali vardır bunun içinde "Sihir" kullanılır. Durum bundan ibarettir