İnançsız olduğun halde sorman garip, sana net cevap vereyim: yok.
Böyle hikayeler anlatanlara da çok inanma, ben çok dinledim.
Ya küçük yaşta oluyorlar bilinçleri sağlıklı değil, ya alkollü oluyolar, ya hasta oluyolar, halüsinasyon görüyorlar vs.
Nedense o kadar cin hikayesi anlatılır ama birisi eline kamera, termometre ya da ne bileyim herhangi bir ölçüm cihazı alıp ispatlayamaz.
Eğer ki manipülasyon dersen, o var. Eline telefonu aldığın her dakikadan TV izlediğin, müzik dinlediğin, kitap okuduğun her dakika manipüle ediliyorsun, bazı bilgilere maruz bırakılıyorsun.
Asıl değerlendirip, ölçmek, kısıtlamak, üzerine düşünmek gereken şeyler bunlardır.