Feyyazcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kur'an'da sihir küfür sayılır (Bakara:102), büyü yapanlar yerilir (Taha: 69, Yunus:77). Bakara suresinde (102) Harut ve Marut kıssası anlatılır. Bunlar iki melek veya insan olup, büyü bilgisi verilmiş, onlar bilgileri insanlara öğretmiş, şeytan ve cinler bu bilgileri alarak kullanınca başlarına azap indirilmiştir. Kısaca, Müslüman olan biri yahudi bile olsa büyü yapılması yanlıştır. Tek yardımı Allah'a dua etmektir.
Öyle de hocam milyonlarca müslüman arasında kimsenin mi aklına glemiyor büyü yapmak herkes mi çok bağlı