A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı fikirdeyim. Bir yandan da eğer büyü işe yarıyorsa neden Israil ordusuna ehli sünnet camiası büyü yapmıyor. Başlarına belalar gelmesi için.
Kur'an'da sihir küfür sayılır (Bakara:102), büyü yapanlar yerilir (Taha: 69, Yunus:77). Bakara suresinde (102) Harut ve Marut kıssası anlatılır. Bunlar iki melek veya insan olup, büyü bilgisi verilmiş, onlar bilgileri insanlara öğretmiş, şeytan ve cinler bu bilgileri alarak kullanınca başlarına azap indirilmiştir. Kısaca, Müslüman olan biri yahudi bile olsa büyü yapılması yanlıştır. Tek yardımı Allah'a dua etmektir.