Çok geçmiş olsun hepimiz kötü zamanlar geçirebiliriz önemli olan bu zor zamanlardan tekrar güçlenerek kalkmak. Yerinizde olsam referans alarak en azından kendimi tekrar burada aktif olarak gösterirdim. Sanırım gitmeden önce bir çekiliş konusu da açmış ve öyle gitmiştiniz. O tarz bir sey belki
Diğer türlü olmadığınız zamanlarda bu söylemler fazlaysa bundan sıyrılmak zor olur sanırım