Aynı fikirdeyim. Bir yandan da eğer büyü işe yarıyorsa neden Israil ordusuna ehli sünnet camiası büyü yapmıyor. Başlarına belalar gelmesi için.
Hocam inanca göre büyü zaten Musa'nın soyuna verildiği için varsa yahudilere büyü ypılamaz diye tahmin ediyorum onlar zaten lvl 100 boss'tur