Hocam inanmayan birisine böyle sure vs. sununca olmuyor işte basından gecen birini gözümle görmeden zor oluyor ne bileyim bi yandan da inanmak istiyorum
Büyü Koca Kuranı kerimde zaten geçiyor. Var'ki yapanada yaptıranada lanet edilmiş. Şimdi biz burada büyüyü mü ispat edelim Yoksa Allahın varlığını mı ? Soruya zaten inanmışsınız ki soru olarak paylaşmışsınız. Bence Bırakın inançsızım demeyide, Aklımda soru işaretleri var yazın daha iyi olur. Selametle