hocam nereye sünnet ettirdiniz neden böle oldu anlayamadım bende cocuğumu 2 sene once 6 yaşında ettirdim...süreci anlatayım özel poliklıiniği olan cocuk cerrahıydı..ilk önce gittik konusduk cocukda beraberdi ve dediki siz hiç karısmayın ben cocukla konusacağım..
cocukla konusdu sünneti anlattı...konusma olumlu gecdi ve dedi tamam yapabiliriz ..gün saat verdi bir krem yazdı bu kremi gelmeden sunnet saatinden yarım saat once ***** bölgesinin cevresine sürün dedi neyse sürüp masaya yarı yatık vaziyette karşısında play station olacak şeklınde kumandayı verdi ve örümcek adammı araba yarışımı sordu düğmeleri anlattı hatta sünnet sırasında onunla beraber oynadı bel bölgesinde operasyonu göremeyek cekılde perde vardı bu arada krem yapılacak anestesi iğnesinin canını acıtmaması içinmiş yaklaşık 20 dakıka da play station oynarken işlem bitti.. işlemden sonra kendi ayağa kalkdı hatıra fotosu cekildi ve yürüyerek araca kendi gitti eve geşince de yeğeniyle sokakda oynama ya cıkdılar sonra pansuman filan dikişliydi kabuklar kendi attı sanırım 1 hafta ve 10 gun içinde de hiç bir şeyi kalmadı..