cagritr4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ee değerli r10 forumu üyeleri redler alındımı? artık ben ümidimi yitirdim ne yaptıysam onay gelmedi. Düzeltip 2-3 gün arayla 6-7 kere onaya gitti sadece yetersiz içerik uğraşmakta gelmiyor insanın içinden artık.
Yeni kayıt ettiğim domaini aynı gün onaya gönderdim. Cevap süresi 17 gün sürdü ve onaylandı.