Fenomen olmak çok zor değil ama içerik üretici olmak çok kolay değil !!
İçerik üretmekte problem yok, ancak gidipte bir fenomene para versek beraber içerik üretsek nasıl olur?
Benim sayfalarımı toplasan 1m eder kişisel profilim 1k hiç kendimi fenomen etme çabasına girmedim ama keşke girseydim
girin hocam neden duruyorsunuz?
ortalama bir zekan varsa, hatta low iq birisiysen bile sadece siyaset yapmayı biliyorsan (sosyal anlamda), gündelik olayları komik bir şekilde anlatmayı başarırsan fenomen olursun, kadın isen bu olay çok daha basit, konuşmana bile gerek yok, dekolteni aç, bir mini elbise, bi altına 10 liralık ince çorap fenomensin, hele estetik operasyonlar büyütme vs işlemleri varsa kesin fenomensin.
%100 haklısın.