Bizim ülkede beton aşkı vardır. nedeni faiz haram diye ve kira geliri + evin kendi degeri artıyor diyedir. oturulan ev satılmaz cunku kira beladır. bana kalirsa kiradaki ev de satılmamalıdır cunku kiralar artmaya devam eder.enflasyon cok yuksek faiz getirisi enflasyon altında kaldıgı sürece faiz cok da mantıklı değil ha bir yerden miras kaldı nakit eline gecti vs onu park edersen edersen faize ne biliyim araba sattın bir kac ay faize park edersin belki..