Luwexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 tane gönderdim onaya 7 gün oldu daha ses yok. Bu uzun bekleyişin ardı genelde red oluyor
Google muslukları kapatmış gibi her onaya gittikten 13 gün sonra red cevabı geliyor düzenli. Artık gerçekten salıcam gibi gün kapatalım derken adsense o muhteşem red mailini gönderdi