Merhabalar, herkese hayırlı geceler
Sizce fenomen olmak kolay mı? Nasıl olabiliriz : )
Tiktoka girersin video atarsın şansına patlar ve büyürsün. Peki ya şans yoksa? Nasıl olucak?
gidip bir fenomene para verip video çekersek ne kadar mantıklı olur?
kendisi ile video çekeceksin ve kendi sayfana atıcaksın. Sizce parlar mı? 1 ay boyunca böyle yapmak ne kadar mantıklı.
daha önce yapan oldu mu bildiğiniz Var mı? Bu şekilde şuan fenomen olan kim var ? : )
FENOMEN OLMAK KOLAYMIDIR?
YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
iyi geceler