mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam biraz açarmısın ne gibi ciddi sıkıntılar mesela
ben eski üsül oldum zamanında evet korku ve unutulmayan anılar oluyor fakat yeni nesilde ne gibi yan etkisi oluyor aydınlatırmısınız sonuçta hepimiz eski üsül olduk
hocam en basidi kendimden pay biçeyim, iğneden çok korktuğum için anastezik kremle işlemim yapıldı, ama krem tam uyuşturmamış hatta bana göre gram etki etmedi, canlı canlı resmen doğrandım, ilk temasla acısını anladım kesmeye başlayınca kafamı çevirdiler ama odadaki boy aynasını hesaba katmadılar, naklen yayın izledim resmen, 5 yaşına kadar çok düzgün konuşan ben sünnetten sonra o korku o can acısı sirayet etti bana kekeme olarak hayatıma devam ediyorum, şükür piskiyatri - piskolog ikileminde baya çözdüm, ama çocukken yaşanan o akran zorbalıklarınıda hesaba katınca ben iyi ki kafayı sıyırmamışım diyorum, düşünsene sınıfta arkadaşların top oynuyor, cam dolabı kırıyorlar, öğretmen geliyor kim yaptı diyorlar adın zikrediliyor, "ben yapmadım" diyene kadar çoktan dayağı yemiş kabullenmiş oluyorsun, bir ton örneklem verebilirim, o yüzden ben kesinlikle bu işlemlerin bebekken bilinç kazanmadan yapılması yönünde düşünüyorum.