emregunery adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sözleşme biter bitmez kirayı 15.000₺ olarak ödememizi istedi.Bizde kabul etmedik çünki %25'ten fazla yapamaz.Mahkemeler bu tarz davalar ile çok fazla dolu olduğu için sonuçta biraz geç sürüyor.Avukat arkadaşlar ile konuştum yüksek ihtimal ile ev sahibinin lehine sonuç çıkar dediler.
O zaman umarım uygun bir yer bulursunuz, bu günlerde hayat çok zor. Öğrenci olmak bir kaç kat daha zor.