BozBaykus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
KYC Onaya göndereli 1 sene oldu ama ne gelen var ne giden. Bu kadar sürmesi normal mi?
Değil tekrar uygulamayı yükleyip herşeyi doğru yaptığınızdan emin olun bi hata olabilir