Sözleşme biter bitmez kirayı 15.000₺ olarak ödememizi istedi.Bizde kabul etmedik çünki %25'ten fazla yapamaz.Mahkemeler bu tarz davalar ile çok fazla dolu olduğu için sonuçta biraz geç sürüyor.Avukat arkadaşlar ile konuştum yüksek ihtimal ile ev sahibinin lehine sonuç çıkar dediler.