emregunery adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar ev sahibim 7000₺ olan kirayı 15.000₺ yaptığı için evden çıkmak zorunda kalacağım.Fiyat %25'ten fazla olduğu için kabul etmedim ve mahkemeye verdi.Sözleşme bittiği için muhtemelen çıkmak zorunda kalacağız.Çanakkale üzerinde eşyalı öğrenci evi arıyorum.Şuanki evin yağmur yağdığı zaman çatısı akıyor ve ev sahibi çıkalım diye yaptırmıyor.Böyle bir durum var çok zor durumlar.
Sözleşmeniz yok mu ?