ThecBerg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben gezmeyeceğim ki, avukat halledecek ve hakkımı sonuna kadar alacağım. alacağım 10₺ olsa bile alacağım insanları haksız yere iftira atmak suçlamak neymiş görecekler cezasız kalmasın kimse
dediğim gibi hiç uğraşmayın siz uğraştıkça musibet artar bazen umursamamak gerekir