Öncelikle hiç bir piyasa bilgisi olmayan insanların burada bu yorumları yapması komik. Faiz artırım sinyalleri devam ediyor. Enflasyonu belli bir seviyenin altına çekmeye çalışıyorlar. Araba ve ev fiyatlarında düşüşler başladı. Satışlarda durgunluk da var. Yani evi satıp şu dönem faize yatırmak mantıklı. Peki ne zamana kadar? Faiz düşürme sinyalleri gelene kadar enflasyon belli bir düşüşe başlayınca. O zaman sattığınız evi gider aynı fiyata olmasa da tekrar alır üzerine de hatırı sayılır bir paranız kalır. Ama burada bileşik getiriyide kullanmanız önemli.