evi geri alamazssınız , faiz oranları gerçek enflasyonu yansıtmıyor , dolar altın gibi şeyler alırkende dolarında kendi enflasyonu olduğunu unutmamak gerek 10.000 dolar alıp bunu yatırım olarak görmek saçmalıktır yatırımınız her ney olacaksa dolar karşısındada değer kazanmalı 10.000 dolarınız yatırımınızın sonucunda 15.000 dolar olduysa o zaman mantıklı bir yatırım yapmış oluyorsunuz. işin özü hali hazırdaki ev faiz oranı belli olmayan enflasyonu bizimki gibi yüksek bir ülkede satmak pek mantıklı değil.