Altın ve döviz asla enflasyonun üstünde kazandırmayacaktır.
10 yıl sonra altındaki paranın değeri 7 milyon olur ise konutun değeri 20 milyon olur.
Benim param yıllardır döviz altında duruyor. Hiç bir faydasını görmedim.
Son 2 yıldır döviz altın kazancı enflasyonun çok çok altında kaldı.
Bu yüzden altın diyoruz, 3 yıldır patlamayı bekleyen bomba, birçok uzmanın görüşü bu yönde