sitekurx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yıllık faiz %40 yıllık enflasyon en az %60 yansıyan ise %100 ü geçer kısaca ana paranız pul olur gider, altın yatırımı olabilir uzun süredir yerinde sayıyor
Altın ve döviz asla enflasyonun üstünde kazandırmayacaktır.
10 yıl sonra altındaki paranın değeri 7 milyon olur ise konutun değeri 20 milyon olur.
Benim param yıllardır döviz altında duruyor. Hiç bir faydasını görmedim.
Son 2 yıldır döviz altın kazancı enflasyonun çok çok altında kaldı.