1-2 sene önce sanalsantral diye bir yerden kimligim ile almıştım izmirdeyseniz yerlerine gidip kolay bir şekilde halledebilirsiniz
5000 istiyor
Yeni yasayla hiçbiryerden alınmıyormuş bende kimliğimle almıştım 2-3 sen önce aktif edeyim dedim ya şahıs firması açmanız gerekiyor yada bir firmaya devretmeniz gerekiyor dediler.
bende kimlikle almıştım niye böyle oldu anlamadım