aslında güzel bir sistem fakat mevduat faizi zamanla daha da düşecektir. 36 ay sabit bir şekilde getirisi olsa makul bir yöntem. şundan dolayı makul ben araç fiyatı yükselecek düşecek diye bakmıyorum olaya. ben sabit maaşlı adamım kesinlikle ben 3 yılda 500.000 tl para biriktiremem. işin sonundaki duruma bakmam lazım. sonuçta 36 ay sonra bir aracım ve 500 bin param olacak (her ne kadar alım gücüm düşse de). dövize entegre edip döviz üzerinden yaklaşık kazançları sağlayabiliyor muyum ona bakardım bi taraftanda. en azından mevduatımı döviz bazlı korurdum. ki dövizin artacağını ovp de yer alan kurlardan görebiliyoruz 2024 te 38 2025 de 44 civarında tahmin ediliyor kurlar. araç piyasası düşecek diyenlere de çok aldırış etmezdim. bu bahsettiğiniz yöntemle hem aracımı alıp hemde paramı korumayı düşünürdüm. mümkün mü peki orası bir muamma?