Arkadaşlar birden hesabımdan çıkış yapıldı numaramla girdim sonra iki faktura istedi onuda ben yapmamışım belliki kimse yapmışdı kodu sıfırla geldi yaptdım fakat sonra bütün mesajlar grublar herşey silinmiş napa bilirim ?