2 hafta sonra 29 Kasım da 2. yıl dönümümüz doluyor. Ama ne yapacağım hakkında pek fikrim yok bütçede çok açılmamam lazım Aralık ayın da askere gideceğim. Tavsiyeleriniz önerileriniz benim için çok önemlidir.
Bi şarkı seç ikinizin sevdiği ve içinde bi kısmı kırpıp 2. Yılımız kutlu olsun diye kaydet şarkıyı sonra bi taksici ayarla taksiciden rica et sana bu şarkıyı atsam yolda gelirken açar mısın rica açar zaten. Sonra o taksiciyi kizin evine gonder kiz yoldayken onu dinlediğinde hafif utanıp mutlu olucak zaten bi yemek mekanı ayarla beraber yemek yiyin çiçek almayı unutma kış ayları geldi malum mont ayakkabı vs bisi al değerli olduğunu hissettsin yeter zaten