2 hafta sonra 29 Kasım da 2. yıl dönümümüz doluyor. Ama ne yapacağım hakkında pek fikrim yok bütçede çok açılmamam lazım Aralık ayın da askere gideceğim. Tavsiyeleriniz önerileriniz benim için çok önemlidir.