bildiğim kadarı ile direk bayiye gidiyor sunuz taşıt kredim onaylandı bu kredi ile satın alacağım diyor sunuz eksik kalırsa da geri kalanını nakit olarak ödüyor sunuz benim bildiğim bu belki yanlış ta biliyor olabilirim