Perşembe akşamı dışarıdaydım biraz boğazım ve başım ağrıdı aynı zamanda soğukta beklemiştim gecesine biraz halsizlik ve ateş durumu oldu sonra uyumuşum cuma sabahı uyandığımda boğazım ağrıyordu başka hiçbir şey kalmamıştı ve şu an pazarı pazartesiye bağlayan gecedeyiz benim boğazlar hala ağrıyor. 3 gündür ıhlamur içip duruyorum banamısın demiyor ilaç olarak günde 1-2 a-ferin kullanıyorum. Görüştüğüm birkaç arkadaşımın da bu kadar şiddetli olmasada yutkunurken boğazının ağrıdığını öğrendim. Böyle bir salgın olabilir mi ?