FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öğrenciyken güzel bir bilgisayar alabilmek için maaşımı biriktirmiştim. Tabii ben çalışıp kazanmış olsam da babamdan izin almam gerekiyor.
Bana dedi ki "Oğlum delirdin mi? Dolar olmuş 4 buçuk ₺, biraz bekle ekonomi düzelsin de alırsın."

Şimdi ara sıra hatırlatıyorum, şakalaşıyoruz. "Ben ne bilecektim ülkeyi yönetenin bu kadar "İYİ" bir adam olacağını?" diyor
Dolar 2 lirayken aynı bahaneyi bende kendime söylerdim dolar 20 iken sistem dizdim. Ben düzeleceğini düşünmüyorum battı balık yan gider hocam iyi günlerimiz bunlar diyorum sürekli kendime.