şu zamanda sünnet olmakta ne var ya

yine konu ayrı yerlere gitmiş.. dostlar güzel bir deyim var "etme cahille muhabbet küstürürsün silme cam kırığıyla..."
ben 9 yaşımda oldum. bizim oralarda sünnetci gelir evde keser gider, doktor aynı gün bi kaç kesim daha yapacakmış aceleye getirdi bizim işi... daha uyuşmadan kesmişti hala daha aklımda acısı.
bu arada sünnet(sirkumsizyon) din yani müslümanlıkla alakası yok. bugün bu işlemi yahudiler ve hristiyanlar da yapıyor. tarihçesi çok eskiye dayanır. hatta eski mısırda sünnet üst kesimler arasında yapılan bir uygulama.
kestirin gitsin uzatmaya ve din kisvesi altında bulandırmaya gerek yok