Öğrenciyken güzel bir bilgisayar alabilmek için maaşımı biriktirmiştim. Tabii ben çalışıp kazanmış olsam da babamdan izin almam gerekiyor.
Bana dedi ki "Oğlum delirdin mi? Dolar olmuş 4 buçuk ₺, biraz bekle ekonomi düzelsin de alırsın."

Şimdi ara sıra hatırlatıyorum, şakalaşıyoruz. "Ben ne bilecektim ülkeyi yönetenin bu kadar "İYİ" bir adam olacağını?" diyor