Okurken korktum, son dönemlerde böyle olaylar çok fazlalaştı. Gençler hayatı hızlı yaşıyor diyerek geçmek istemiyor insan fakat elden de bir şey gelmiyor. Bozuk eğitim sistemi ve aile bağlarının bozulmasına bağlıyorum ben bunu. Lise kitaplarında cinsellik anlatma günah, ahlak bozucu vs. ama kapalı kapılar arkasında olunca kimseye zararı yok gibi düşünülüyor sanırım.