wisemanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

https://www.r10.net/script-satisi/35...5165039-a.html

Basit düzeyli yazılım isterseniz yardımcı olabilirim.
Hocam mantık güzel ama bizim projeye basit kalıyor teşekkürler