Samet Bey görüştük zaten sorunum çözüme kavuşturulacak bir durum değil, sizin kesintilerinizin fazla olmasından ve bu kesintileri zaman zaman habersiz yapmanızdan son derece şikayetçiyim. yaklaşık 20 senedir reseller paket kullanan bir müşterinizdim, 20 senede yaşamadığım kadar kesintiyi bir sene dolmadan bana yaşattığınız için şikayet ettim, arkadaşlarınız bana ulaştı ve daha fazla benimle çalışmak istemediklerini söylediler, hesabımın gün içerisinde kapatılacağını söylediler. 1 senelik ücretini peşin vermeme rağmen ve problemin kaynağı sizin taraftan olmasına rağmen hesabımı da kapattılar. ücret iadesi yapacağız diye artistlik yapan arkadaşlar nedense bir daha yazmadılar...
Görüşme Sağladığımız Numara Üzerinden İBAN Bilginizi İletirseniz İadeniz Sağlanacaktır , Yeni Ve Gelişmekte Olan Bir Firma Olmamız Sebebiyle Bakım Çalışmalarımız Olmaktadır Evet Fakat Hiçbiri Habersiz Bilgisiz Yapılmamaktadır.