Samet Bey görüştük zaten sorunum çözüme kavuşturulacak bir durum değil, sizin kesintilerinizin fazla olmasından ve bu kesintileri zaman zaman habersiz yapmanızdan son derece şikayetçiyim. yaklaşık 20 senedir reseller paket kullanan bir müşterinizdim, 20 senede yaşamadığım kadar kesintiyi bir sene dolmadan bana yaşattığınız için şikayet ettim, arkadaşlarınız bana ulaştı ve daha fazla benimle çalışmak istemediklerini söylediler, hesabımın gün içerisinde kapatılacağını söylediler. 1 senelik ücretini peşin vermeme rağmen ve problemin kaynağı sizin taraftan olmasına rağmen hesabımı da kapattılar. ücret iadesi yapacağız diye artistlik yapan arkadaşlar nedense bir daha yazmadılar...

Edit: Samet Bey'in konuyla alakası yoktur, mesaj yazarken isim benzerliğini bende diğer kullanıcılar gibi karıştırmış ve Samet Bey'e cevap olarak yazmışım. Samet Bey'den özür diliyorum, israiloğulları hariç hiç kimseyi bu firma ile ilişkilendirmek istemem. Konunun son cümleden yeterince anlaşıldığını ümid ediyorum.

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aleykümselam , İlk olarak, sektörde faaliyet gösteren birçok benzer isme sahip firma ile aynı sorunları paylaştığımızın farkındayım. Bu durum, maalesef genel etkinin artmasına sebep oluyor. Söz konusu sorunları çözmek ve olumlu bir çözüme ulaşmak adına detaylı bir görüşme yapmak isteriz.

Size uygun bir zaman belirleyerek bu konuyu daha detaylı ele alabiliriz.

Saygılarımızla,
Uzman Hosting Bilişim Hizmetleri