esartpv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elinize sağlık
Xenforo'da bir uyarı sistemi mevcutta var buradan tasarım yapılması kodları azaltacaktır diye düşünüyorum.

Bu alanda deneyip dönüş yapar mısınız.

Admin > İletişim yolları > Uyarı yöneticisi

burda sadece en üste gözüküyor duyuru